چگونه کتاب خود را چاپ کنیم

نکته اصلی این است که روزنامه‌نگار همه راه‌های ممکن را در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی ملی برای آنها باز می‌کند. قرمزها Reedsy علاوه بر اینکه بستری برای یافتن فریلنسرها است، خدمات انتشار خود را نیز ارائه می دهد. ابزار قالب کتاب آن به نویسندگان مستقل و خودنشر کمک می کند تا کتاب های الکترونیکی حرفه ای طراحی کرده و فایل های کتاب را به صورت رایگان چاپ کنند. نویسندگان داستان باید یک نسخه خطی کامل تهیه کنند، در حالی که نویسندگان غیرداستانی باید یک پیشنهاد کتاب قوی بنویسند. دانستن آنچه باید بنویسید در وقت شما صرفه جویی می کند و زمانی که کار خود را به دنیا می فرستید حرفه ای تر به نظر می رسید. بسیاری از نویسندگان داستان سعی می کنند کتاب های خود را قبل از تکمیل نسخه خطی منتشر کنند – بی فایده است.
نحوه چاپ کتاب
با کار در ملاء عام، چیزهای زیادی در کار یاد می‌گیرید، از جمله رسانه‌هایی که بر فروش تأثیر می‌گذارند، چه سنتی و چه دیجیتال (پادکست، اثر «تاثیر»). برای مثال، بعید است اولین نویسنده در صبحانه بی‌بی‌سی یک سلبریتی باشد که کتابی را تبلیغ کند. برای نویسنده اول، انتخاب شدن به عنوان “چهره های جدید در داستان” از آبزرور کودتای فوق العاده ای خواهد بود. این کتاب عمدتاً فمینیستی برای سردبیران ادبی مجلات براق زنانه (که همیشه قهرمانان رسانه های اجتماعی هستند!) جذاب خواهد بود، در حالی که تسلط بر قدرت جامعه جذاب داستان های جنایی کلید رمان جنایی است.

چاپ کتاب تک نسخه

فضا، اندازه فونت، اندازه صفحه و طرح بندی عناصر کلیدی هستند که کتاب را جذاب و خواندنی آسان می کنند. این فرآیند بیش از یک نفر را در تیم ما شامل می‌شود و زمان می‌برد، اما برای فرآیند انتشار خود حیاتی است. طراحی بدنه عملکرد دیگر است زیرا شما نمی خواهید گوشه ها را برش دهید. اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که پسر عموی خود را متقاعد کنید که یک جلد رایگان بسازد، اما این کار مهم را به کسی جز یک طراح حرفه ای نسپارید.
موسسه چاپ کتاب
گزینه سوم شما این است که سعی کنید کتاب خود را بدون کمک نماینده برای ناشران ارسال کنید. اکثر ناشران فقط کتاب‌هایی را از نمایندگان ادبی می‌پذیرند، اما برخی هم هستند که ارسال مستقیم را می‌پذیرند. یکی از این ناشران را بیابید و برای آنها نامه پرس و جو بنویسید.

به جایی که کتاب چاپ میکنند چه میگویند

هر یک از این انتشارات تیمی از ویراستاران دارد که کتاب‌های جدیدی را به دست می‌آورند و سپس برای آوردن کتاب به کتابفروشی‌ها تلاش می‌کنند. آنها با نویسنده همکاری می کنند تا داستان را تا حد ممکن قدرتمند کنند. آنها نیز مانند مدیر پروژه، کتاب را در تمام مراحل پیش از انتشار، از نمایش تا طراح جلد تا بازاریابی و تبلیغات و توزیع، مدیریت می کنند. کتابخانه ها آزمایشگاه هایی برای بازاریابی و فروش کتاب هستند. برای تبدیل شدن به یک نویسنده موفق، باید دانش این آزمایشگاه را توسعه دهید.
هزینه اخذ مجوز چاپ کتاب
برای دریافت یک نماینده، نامه های درخواستی را به نمایندگانی که در ژانر شما کار می کنند بنویسید. نامه استعلام باید شامل خلاصه ای از کتاب شما، دلیل همکاری با این نماینده و اطلاعاتی درباره شما به عنوان نویسنده باشد. اگر نماینده نامه استعلام شما را دوست داشته باشد، یک نسخه از کتاب شما را می خواهد. هنگامی که یک نماینده دارید، آنها به شما کمک می کنند کتاب خود را برای ناشران ارسال کنید. اگر ناشری کتاب شما را دوست داشته باشد و در نهایت با او قراردادی امضا کنید، کتاب شما را برای شما منتشر خواهد کرد.

برای چاپ کتاب چه باید کرد

آیا به نمایندگی نیاز دارید؟ خیلی چیزها بستگی به این دارد که کدام ناشران برای کسب و کار شما مناسب هستند. اگر می‌خواهید با شرکت‌های انتشاراتی بزرگ معامله کنید، ابتدا به یک نماینده نیاز دارید. پنج ناشر برتر معمولاً فقط پیشنهادات کتاب و نسخه های خطی را از نمایندگان می پذیرند. نویسندگان امروزی گزینه های بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در مورد انتشار دارند، به ویژه با توجه به محبوبیت چاپ بر اساس تقاضا و خود انتشار. چه یک رمان نوشته باشید، چه کتاب غیرداستانی یا یک کتاب شعر، مهم است که گزینه های خود را بدانید.

جایی که کتاب چاپ می کنند

باز هم، بسیاری از اینها به شما، نویسنده، و میزان کار شما برای بازاریابی و فروش بستگی دارد. ناشران از طیف وسیعی از شماره‌هایی که در این جلسه خرید اولیه ایجاد شده‌اند، فعالیت می‌کنند. پس از موافقت با انتشار دست‌نوشته شما، ناشر از قبل می‌داند که کتاب شما باید چند نسخه بفروشد تا سودآور باشد – برای خانه و برای شما. سودآوری سنگ بنای همه کارهایی است که این شرکت در زمینه انتشار انجام می دهد و اغلب به آن ” رقم بودجه” برای هر کتابی می گویند. با زمان و منابع محدود برای تولید هزاران عنوان، اعداد بودجه یکی از راه‌های اولویت‌بندی ناشران است. هنگامی که فهرست شخصی خود را از عوامل ادبی مناسب ایجاد کردید، وقت آن است که با آنها تماس بگیرید.

چاپ جزوه فوری

با این حال، در نهایت، هیچ راهی برای پیش بینی میزان فروش از پست خود وجود ندارد، این کاملا به میزان محبوبیت آن در بین خوانندگان شما بستگی دارد. هنگامی که نماینده ای را پیدا کردید که مناسب به نظر می رسد، برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین ارسال و انواع مشتریان و مشتریانی که نمایندگی می کنند، به وب سایت آنها نگاهی بیندازید. اطمینان حاصل کنید که نماینده درخواست های ناخواسته را می پذیرد. اگر ارتباطی ندارید، باید خود را به این طریق به نماینده معرفی کنید. مراقب کلاهبردارانی باشید که به عنوان نماینده پست می کنند.
اگر با ما پست کنید، ما محتوای شما را در انجمن خود و در صفحات رسانه های اجتماعی خود تبلیغ می کنیم، اما هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، فروش کتاب شما بهتر خواهد بود. به رویدادهای حضوری و امضای کتاب فکر کنید، یک وب سایت به عنوان ویترین کتاب خود ایجاد کنید و در رسانه های اجتماعی حضور پیدا کنید تا برند شخصی خود را تبلیغ کنید. ممکن است بخواهید برای دستیابی به مخاطبان خود در تبلیغات سرمایه گذاری کنید، اما راه های ارزان زیادی برای شروع سفر بازاریابی شما وجود دارد. راهنمای بازاریابی رایگان ما را دانلود کنید تا ایده بگیرید. طراحی داخلی و هماهنگی اگر محتوا پادشاه است، زیبایی شناسی ملکه است. کتاب شما و خوانندگان شما شایسته طراحی صفحه زیبا و کاربردی هستند.
ایران پیپر

دیدگاهتان را بنویسید