رسانه ها احیا کننده پیام عاشورا باشند

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: رسانه ها با قدرت نفوذی که در جامعه دارند باید در قضیه عاشورا به تشریح مفهوم شعار«هیات منا الذله» و بازخوانی پیام کربلا بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام علی فقیهی روز سه شنبه در نشست خبری کارگروه رسانه و فضای مجازی اربعین حسینی اظهار داشت: از آنجایی که اکثر مردم جامعه اطلاعات عمومی خود را از طریق رسانه ها کسب می کنند لذا رسانه ظرفیت همراهی با اندیشه و دیدگاه مخاطب در مسیر شناخت کربلا را دارند.
وی افزود: عاشورا به عنوان یک واقعیت غنی از پیام سازی رسانه ای نظیر ایثار، عدالت، مقاومت، ظلم ستیزی، آزادگی و غیره برخوردار است که می تواند سوژه رسانه ای باشد.
مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در موضوع محرم رسانه ها باید از حالت انفعال خارج و حالت تهاجمی به خود گیرند تا در جنگ نرم دشمنان علیه این نظام الهی که ادامه دهنده مسیر عاشورای حسینی است پیروز شوند.
حجت الاسلام فقیهی افزود: محرم و صفر همان طور که ایجاد کننده انقلاب اسلامی بود عامل اصلی حفظ آن نیز است.
وی گفت: دشمنان نظام در شرایط کنونی با تحریم و فشارهای اقتصادی سعی در براندازی این نظام الهی دارند اما نمی دانند ملت بزرگ ایران با تاسی از سیره و منش امام حسین(ع) که در بدترین شرایط دست از آرمان خود نکشیدند این مسیر را تا تحقق حکومت عدال الهی ادامه خواهد داد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران